Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzepsianie w tym przypadku o predkosci w ogole nie powinno mec miejsca, bo nie miala ona tu zadnego znaczena (zreszta byla bliska zeru :) - chlopak powozi jak osoba z zaawansowanym parkinsonizmem - powinien pojechac na placyk i pocwiczyc kilka godzin sprzeglo i gaz....
Odpowiedzwyobrażasz sobie tego gościa jadącego po tamtej trasie z samego gazu ? gdyby wskazówka przekroczyła 6 tys obrotow przed ktoryms zwinklów wpadł by wpanike która nakazała by mu odkrecic do końca;) a z racji braku umiejetnosci skałdania się w zakret wleciał by wboczne skałki przy predkosci około 120 km.h co by się dla niego skończyło nieco gorzej niż to co widzieliśmy na filmiku .
Odpowiedzdpbrze ze się asekurował sprzęgłem ,wyobrazasz sobie tego gocia na tym motocyklu jadącego samym gazem ?:O gdyby wskazkowka otarla się o 6 tys gość by wpadl w taka panike ze by tylko jeszcze więcej gazu dodawal przy zerpowej prawie ze umiejetnosci łamania motocykla w zakręt wpadłby w okoliczne skałki z predkoscia jakies 120 km.h co bysie dla niego ciut gorzej skończyło .
Odpowiedznie wiem, czy na pewno chciales napiac swoj post pod moim komenatzrem, bo ja nic nie pisalem o duszeniu klamki sprzegla podczas jazdy z gorki/pod gorke? co to znaczy "asekurowac sie sprzeglem" podczas jazdy????????? nie ma takiego pojecia i takiej techniki - to idealny sposob na brak kontroli nad motocyklem.....
Odpowiedzgdy wsiadasz pierwszy raz w zyciu na motocykl wcisniecie sprzegłą i trzymanie gdy zaostro dodales gazu tp bardz dobra technika kontrolować motocykl samym gazem można po paru przejażdżkach gdzie człowiek ciut już się obeznał z zachowaniem motocykla jego reakcjami na ruchyu ciala i jak działa siła odsrodkowa gdy bierze się zakręt , generalnie napisałem post os przegle bp tu wieu sapie i sise smieje ze wyciska w srodku zakrętu i dobrze robi gdyby tego nierobil to jak już napisałem wleciał by wboczne skałki z duza wieksza predkoscia niż to zrobił ;)
Odpowiedzcalkowicie sie nie zgodze: 1) zaczynanie nauki od fatalnego nawyku nigdy nie jest dobre 2) wlasnie wcisniecie sprzegla w zakrecie byłoby njawiekszym bledem: a) tracisz kontrole nad motocyklem, b) tracisz hamowanie silnikiem - wyjedziez w krzaki albo motocykl zwali sie w zakrecie 3) gdyby trzymał gaz albo - prawidłowo - progresywnie dodawal gazu od razu po zakonczeniu hamowania (jezeli w ogole umial hamowac ;) to na pewno by nie wyjechal na zewnetrna i 4) pocztakujacy i kazdy inny w jezdzie drogowej nie uzywa ruchow ciala do skrecania - tylko przeciwskret, bo i tak pozostaje wiele opony i przyczepnosci - przenosenie ciala w zlozeniu ma sens TYLKO przy ekstremalnych zlozeniach na torze, zeby nie poglebiac zlozenia motocykla, bo wtedy dochodzisz do granicy przyczepnosci i masz lowside 5) sprzeglo poczatkujacemu sluzy tylko do zmiany biegow, ruszania i w koncowej fazie hamowania - nigdy w trakcie jazdy pod gorke czy w zakrecie itp.- przykladem wykorzstania sprzegla w trakcie jazdy moze byc wprowadzaie motocykla w drift przy jezdzie na supermoto (kombinacja sprzeglo-gaz) ale obstawiam, ze nikt na tym forum (wlacznie ze mna)nie potrafi tego robic prawidlowo, czyli tak jak zawodnicy super moto na torze
Odpowiedz